بایرن‌مونیخ و جانشینان احتمالی لواندوفسکی در این تیم

بایرن‌مونیخ و جانشینان احتمالی لواندوفسکی در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه بایرن مونیخ مدت هاست درگیر پروژه تمدید قرارداد ستاره کلیدی خود شده است و در این میان، روبرت لواندوفسکی، گلزن اول اروپا یکی از مهم ترین و شاید سخت‌ ترین این تمدیدها باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در‌ نشریات مختلف اسپانیا و لهستان خبرهای مختلفی از علاقه بارسلونا به مهاجم لهستانی به گوش می‌رسد و از سمت دیگر خبرهایی از روابط دوستانه بایرن مونیخ و رایولا. مینو رایولا که در شرف انتقال نصیر مزروئی از آژاکس آمستردام هلند به بایرن مونیخ آلمان است، می‌تواند بر سر موکل دیگر خود ارلینگ هالند نیز مذاکره کند.

در این میان، روبرت لواندوفسکی اگر بخواهد در بایرن مونیخ بماند، تا سال ۲۰۲۵ تمدید قرارداد می‌خواهد. ولی مدیریت باشگاه آلمانی ترجیح می‌دهد تا سال ۲۰۲۴ قرارداد ستاره لهستانی تمدید شود. رؤسای تیم انتظار دارند که وکلای لواندوفسکی از افزایش چشم‌گیر دستمزد موکل خود دست بردارند و تقاضای افزایش حقوق از مبلغ بیست و چهار میلیون یورویی که در حال حاضر دریافت می‌کند به حدود سی میلیون یورو در سال را منتفی کنند.

حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه، از مدیران ارشد باشگاه مونیخی در پشت صحنه روی همه سناریوها کار می‌کنند و لیست کوتاهی از مهاجمانی را در اختیار دارند که می‌توانند جایگزین روبرت لواندوفسکی شوند. نام ارلینگ هالند مورد بحث قرار گرفته، اما هیأت نظارت تخمین زده که کل بسته جذب این بازیکن بیش از سیصد و پنجاه و پنج میلیون یورو هزینه دارد و بسیار گران است.

گزینه‌های دیگری که مورد بحث قرار می‌گیرند، بنجامین ششکو از سالزبورگ و ساشا کالادزیچ از اشتوتگارت هستند. بایرن مونیخ در ژانویه با نمایندگان کالادزیچ مذاکره کرد و او با مبلغی معادل با رقم بیست میلیون یورو در دسترس خواهد بود. 

پاتریک شیک نیز یک گزینه دیگر است، اما یک گزینه گران‌قیمت محسوب می‌شود. مدیریت باشگاه بایرلورکوزن هفتاد و پنج میلیون یورو بابت این مهاجم می‌خواهد.

روبرت لواندوفسکی بین عدم تمایل بایرن مونیخ برای آغاز مذاکرات با او جهت تمدید قرارداد و آینده ارلینگ هالند ارتباطاتی می‌بیند. باشگاه این موضوع را بسیار معقول می‌داند و فقط چند نفر از افراد معتمد در این مذاکرات شرکت دارند. ظاهراً نام ارلینگ هالند در جلسه اولیور کان با مینو رایولا که برای بازیکنان دیگر تشکیل شده بود، به صورت مداوم ذکر می‌شده است.

9404