طعنه اسطوره به ستاره فعلی مونیخی‌ها: این نمایش‌ها با این تقاضاها سازگاری ندارد!

طعنه اسطوره به ستاره فعلی مونیخی‌ها: این نمایش‌ها با این تقاضاها سازگاری ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - اشتفان افنبرگ به عنوان پیشکسوت و ستاره سابق باواریایی‌ها و مانشافت و کارشناس کنونی رسانه ها در کشور آلمان، از عملکرد ستاره ملی‌پوش خط حمله مونیخی‌ها به شدت انتقاد می‌کند و از نتیجه تمدید قرارداد این بازیکن با مقامات باواریایی‌ها نیز چندان اطمینان ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، وضعیت تمدید قراردادها در باشگاه بایرن مونیخ آلمان هنوز قطعی نشده و برخی از بازیکنان سرشناس این تیم مونیخی کمتر از دو سال با باشگاه آلمانی قرارداد معتبر دارند.

به نقل از اشپورت آینس، اشتفان افنبرگ، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به این وضعیت واکنش نشان داد و گفت: "تقریباً مطمئن هستم که مانوئل نویر و توماس مولر قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید خواهند کرد اما در خصوص روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری دیگر چنین اطمینان ندارم. شاید روبرت لواندوفسکی به دنبال تجربه بزرگ و جدیدی است. سرژ گنبری هم بیشتر از چیزی که بایرن مونیخ پیشنهاد می‌دهد، طلب می‌کند. این بازیکن باید توجه کند که عملکردش چگونه است و آیا این نمایش‌ها با چنین درخواست‌هایی سازگاری دارد یا خیر."

گفتنی است که عملکرد سرژ گنبری در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در رقابت‌های فصل جاری با کمی افت مواجه شده و همین موضوع باعث شده تا این بازیکن ملی‌پوش آلمانی، انتقادات زیادی را متوجه خود ببیند.

9404