خداحافظی بازیکن تاریخ‌ساز فوتسال از تیم ملی

خداحافظی بازیکن تاریخ‌ساز فوتسال از تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره لژیونر فوتسال ایران پس از ۱۳ سال حضور در تیم ملی تصمیم به خداحافظی گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، احمد اسماعیل‌پور که سابقه چهار دوره آقای گلی فوتسال ایران در ترکیب تیم‌های منصوری قرچک و گیتی‌پسند اصفهان را داشته و در سه سال گذشته در سوپر لیگ فوتسال چین توپ زده و توانسته عنوان آقای گلی و قهرمانی لیگ فوتسال چین را نیز به کارنامه خود اضافه کند، اکنون با انتشار مطلب زیر از حضور در تیم ملی فوتسال کناره‌گیری کرد:

«سیزده سال قبل من برای اولین بار پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کردم. آن لحظه برای من، برای جوان ۱۹ ساله‌ای که در مسیر قهرمانان بزرگ کشور رویا پردازی می‌کرد، فراموش نخواهد شد.

از آن لحظه تا کنون در تمام مدت از این راه پرهیجان لذت بردم، این مسیر رویایی، سرشار از حس مسئولیت در مقابل کشور عزیزم بود و تمام وجود و تلاشم را بر موفقیت تیم ملی فوتسال ایران معطوف کردم و خدا را شاکرم که با یاری مربیان و بزرگان و سایر ملی پوشان سربلند بودم.

لحظات تکرار نشدنی حضور در جمع چهار تیم برتر جهان و کسب عنوان سومین بازیکن برتر دنیا، قهرمانی آسیا، زدن گل برتری مقابل برزیل بزرگ در جام جهانی و… لحظات غم و شادی فراوان این سال‌ها به مسیرم معنا می‌بخشد.

اکنون لحظه‌ای است که باید قدمی دیگر در این مسیر برداشته شود، تصمیم‌گیری آسان نیست، اما حالا زمان لذت بردن از سایر جنبه‌های زندگی برای من است و ترجیح می‌دهم با رفتنم فرصت بیشتری در اختیار جوانان شایسته و آینده‌دار کشور قرار گیرد.

از خانواده‌ام ، تمام مربیان تیم ملی در این سال‌ها و خانواده فوتسال بابت حمایت‌هایشان در این تشکر می‌کنم.»

اسماعیل‌پور در کنار افتخارات متعدد فردی و باشگاهی و آقای گلی و قهرمانی‌های پرشمار در لیگ برتر فوتسال، در تیم ملی نیز نمایش درخشانی داشته که سه دوره حضور در جام جهانی و دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد.

این بازیکن همچنین در جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال توانست همراه تیم ملی به مقام سوم دست پیدا کند و علاوه بر آن، به‌عنوان سومین بازیکن ارزشمند جام جهانی معرفی شود.

۴۱۵۴