واکنش جالب پیرس مورگان به هت‌تریک و کاشته رونالدو مقابل نوریچ(عکس)

واکنش جالب پیرس مورگان به هت‌تریک و کاشته رونالدو مقابل نوریچ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش کریستیانو رونالدو در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل نوریچ سیتی، واکنش ها و تعریف و تمجید های زیادی را برای فوق ستاره پرتغالی به همراه داشته است به طوری که رونالدو در حال حاضر دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مورگان پیرس، روزنامه نگار، برنامه ساز و مجری تلویزیونی اهل کشور انگلیس که در سال 2019 یک مصاحبه یک ساعته با کریستیانو رونالدو داشت و درباره ابعاد مختلف زندگی این فوق ستاره پرتغالی از او سوال هایی پرسید و این مصاحبه بسیار معروف شد، اکنون به هت تریک و درخشش رونالدو مقابل نوریچ با زدن یک گل از روی ضربه ایستگاهی در حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر واکنش نشان داده است.

مورگان پیرس در واکنش به این درخشش کریستیانو رونالدو نوشته است:"او تمام شده، او نمی‌تواند ضربه ایستگاهی بزند، او مشکل منچستر یونایتد است، نه او فقط بهترین بازیکن تمام تاریخ است!" پیرس برای بهترین بازیکن تمام ادوار از نماد بز یا همان GOAT استفاده کرده است.

در واقع پیرس در این توییت خود ابتدا حرف و حدیث هایی که اخیرا پیرامون رونالدو شنیده می شد را به نوعی بازنشر کرده است چرا که به تازگی برخی از اسطوره های منچستریونایتد مثل وین رونی از رونالدو انتقاد کرده بودند.

1470