بازیکن پی‌اس‌جی دیر به تمرین رسید و درها را به رویش باز نکردند!

بازیکن پی‌اس‌جی دیر به تمرین رسید و درها را به رویش باز نکردند!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از صفحات هواداری پی اس جی در توییتر، تصویر عجیبی را از تمرین اخیر این تیم به نمایش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، در این جلسه تمرینی لایوین کورزاوا با پانزده دقیقه تاخیر به زمین تمرین می رسد اما هیچ کسی درها را به رویش باز نمی کند و او مجبور شود که محل را ترک کند و به جای دیگری برود!

در حقیقت بازیکن فرانسوی در حالی که سوار بر خودروی گرانقیمتش است، به تمرین پی اس جی می رسد اما با توجه به این که دیر کرده، کسی در را به رویش باز نمی کند و  مجبور می شود که دور بزند و از ورودی دیگری وارد شود. در نهایت کورزاوا هر طور که شده خودش را به محل تمرین پی اس جی می رساند و یک استوری ایسنتاگرامی از خودش در سالن بدنسازی به اشتراک گذاشته است. در هر صورت تصویر وی باعث شد تا به شدت سوژه شود و با شوخی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شود.

کورزاوا البته در این فصل کلا یک بازی و 9 دقیقه در پی اس جی داشته که به یک سکونشین تمام عیار تبدیل شده است. لایوین امسال حتی یک دقیقه هم در لیگ فرانسه بازی نکرده است و فصلی ناامیدکننده را داشته است. این دفاع چپ تا سال 2024 با پی اس جی قرارداد دارد و به نظر می رسد که جدا شدنش در تابستان بعدی قطعی است و باید تکلیف آینده خود را مشخص کند.

4125