حقیقی: تا آخر عمرم به مهار پنالتی علی دایی افتخار می‌کنم

حقیقی: تا آخر عمرم به مهار پنالتی علی دایی افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه خبرورزشی با علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی را برایتان انتخاب کردیم:

  • واقعا  جلوی استقلال برنامه ما این نبود که بازی را به وقت اضافی و پنالتی بکشیم و بعد برنده شویم. آنهایی که در فصل جاری فوتبال نساجی را دیده اند تأیید می کنند ما همیشه دنبال فوتبال مالکانه و تهاجمی بوده و هستیم. اصلا دنبال ضد فوتبال نبوده و نیستیم و جلوی استقلال هم می خواستیم فوتبال بازی کنیم. 
  • همه می دانند من از کودکی و نوجوانی عضو تیم پرسپولیس بودم و در ۱۶ سالگی پنالتی علی آقا دایی را گرفتم که گفتم همه عمر به آن افتخار می کنم. الان هم که ۳۳ ساله شدم باز به من می گویند " پسر پرسپولیس" و این برایم باعث غرور و افتخار است.
  • تابستان 99 آقای سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال با من تماس گرفته و دعوت کرده بود به دفترش بروم. به احترام ایشان رفتم اما تلفنی هم گفته بودم تمام وجود و حتی روح من هم قرمز است. در جلسه حضوری هم حرف خودم را تکرار کردم و گفتم که استقلالی شدن من محال و غیرممکن است. 
  • هرگز به طرفدارانم نخندیدم یا آنها را به خاطر به قول شما خواستگاری یا گل هایی که می فرستادند مسخره نکردم. شاید اتاق من در هتل محل اقامت تیم ایران در جام جهانی 2014 پُر از گل می شد ولی این موضوع را هم لطف خدا می دانستم. نه مغرور شدم و نه رفتاری خارج از عرف نشان دادم.


    1984