یوونتوس به روزهای بدون کاپیتان فکر می‌کند/ گزینه‌های جایگزینی کیلینی

یوونتوس به روزهای بدون کاپیتان فکر می‌کند/ گزینه‌های جایگزینی کیلینی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس آنتونیو رودیگر، گلسیون برمر و نیکولا میلنکوویچ را به عنوان جانشین بالقوه جورجیو کیلینی در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ پایتخت ایتالیا، آینده جورجیو کیلینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسطوره خط دفاعی باشگاه یوونتوس در این تیم ایتالیایی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ زیرا این بازیکن اعتراف کرده است که در فصل تابستان آینده ارزیابی هایی را انجام خواهد داد. این بازیکن سی و هفت ساله می تواند در فصل تابستان یا بازنشسته شود یا تورین را ترک کند؛ البته شایعاتی هم از انتقال این مدافع مستحکم و با سابقه ایتالیایی به لیگ MLS آمریکا خبر می دهند.

بیانکونری ها در حال حاضر برای زندگی بعد از خروج این مدافع با تجربه تیم خود آماده می شوند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی بالقوه برای او هستند. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، هدف اصلی یوونتوس به عنوان جانشین جورجیو کیلینی همچنان آنتونیو رودیگر از چلسی است. بعید است این مدافع قرارداد خود را در استمفوردبریج با توجه به مشکلات مالکیت فعلی خود تمدید کند. گفته می شود که یوونتوس پیشنهادی ارائه کرده است اما هنوز هیچ توافقی وجود ندارد. در حال حاضر، هنوز بین پیشنهاد یوونتوس و خواسته های این مدافع آلمانی فاصله زیادی وجود دارد.

هدف دیگر مدیریت بانوی پیر، ستاره تورینو، برمر است که او نیز در دید باشگاه اینتر است. ظاهراً نراتزوری ها پیشتاز مسابقه هستند و حتی به صورت شخصی هم با این مدافع به توافق رسیده اند. با این حال، هنوز توافقی بین نراتزوری و تورینو صورت نگرفته است.

اگر یوونتوس نتواند هر یک از این دو بازیکن را جذب کند، می تواند نیکولا میلنکوویچ از فیورنتینا را که قراردادش در ژوئن سال 2023 میلادی به پایان می رسد، به خدمت بگیرد.

بیانکونری ها گزینه دیگری نیز دارند و آن استفاده از بازیکن آینده خود، فدریکو گاتی است که در ژانویه به خدمت گرفته شد. گاتی تابستان آینده پس از پایان دوره حضور قرضی خود در فروزینونه در سری بی، به تیم اصلی خواهد پیوست و ممکن است یوونتوس او را به عنوان جانشین جورجیو کیلینی معرفی کند.

9404