استراتژی میلان در آستانه ملاقات با سران ساسولو؛ ٣ گزینه مد نظر روسونری

استراتژی میلان در آستانه ملاقات با سران ساسولو؛ ٣ گزینه مد نظر روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - میلان قصد دارد تا بخش خط حمله تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و به این منظور دو بازیکن از ساسولو را در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ کشور ایتالیا، این روزنامه چاپ شهر میلان، روسونری قصد دارد تا به زودی ملاقاتی با مدیریت ساسولو انجام بدهد تا بعد از عید پاک در رابطه با دو بازیکن مذاکره کند: جانلوکا اسکاماکا و حامد جونیور ترائوره.

دو نام ذکر شده توانسته اند کل اعضای مدیریت باشگاه و کادر فنی میلان را با عملکردشان قانع کنند و قطعا در تابستان برای جذب دو بازیکن تلاشی صورت خواهد گرفت اما دومنیکو براردی که طی چند ماه گذشته به میلان لینک بوده است، بازیکنی است که تمایل میلان به او کمرنگ شده است.

پیشنهادات میلان: برای اسکاماکا، میلان قصد دارد تا پیشنهادی به ارزش بیست الی بیست و پنج میلیون یورو نقد ارائه بدهد و علاوه بر آن بازیکنانی جوان چون لورنزو کولومبو که به صورت قرضی در مونزا توپ می زند را بخشی از معامله قرار بدهد. مارکو نستی از پریماورا و دانیل مالدینی نیز گزینه های دیگر برای این منظور محسوب می شوند.

با تمام این اوصاف اگر ساسولو با پیشنهاد میلان موافقت نکند و تصمیم بگیرد پیشنهاد دیگر تیم ها را قبول کند، آن‌ها به سراغ دیگر همتای او در ساسولو یعنی حامد جونیور ترائوره خواهند رفت.

لازم به ذکر است که این یک بازی استراتژی در مذاکرات است و هر دو طرف تلاش خواهند کرد تا برگ برنده را در این مذاکره داشته باشند. این ملاقات پس از عید پاک در هفته آینده انجام خواهد شد.

9404