نقل و انتقالات بارسلونا؛ از سرنوشت دی‌یونگ تا ادامه تلاش برای آزپیلیکوئتا

نقل و انتقالات بارسلونا؛ از سرنوشت دی‌یونگ تا ادامه تلاش برای آزپیلیکوئتا

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد قرضی لوک دی‌یونگ در بارسلونا، احتمالا از سوی باشگاه کاتالان دائمی نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فرم اخیر لوک دی‌یونگ ممکن است هواداران را اندکی به هیجان آورده‌باشد، اما مدیران ارشد بارسلونا به اندازه کافی تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند تا قرارداد قرضی او را دائمی کنند. مهاجم هلندی اخیراً با گلزنی بارسلونا مقابل لوانته در یک دیدار هیجان انگیز در لالیگا، درخشش مجددی در ترکیب تیمش داشت.

به گفته فران کوریاس، روزنامه نگار اسپانیایی، بارسلونا قصد ندارد دی‌یونگ را پس از تابستان امسال حفظ کند. این بازیکن 31 ساله تابستان گذشته با قراردادی قرضی یک فصل از سویا به نیوکمپ پیوست.

ظاهراً ژاوی از نحوه عملکرد دی‌یونگ در مقطع کوتاه این فصل راضی است، اما بارسلونا در این تابستان به‌دنبال جذب یک مهاجم برجسته است. به این ترتیب، این مهاجم هلندی در فصل آینده جایی در تفکرات سرمربی اسپانیایی نخواهد داشت.

از طرف دیگر؛ به نقل از مارکا، بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای شروع مذاکرات با چلسی در مورد انتقال احتمالی سزار آزپیلیکوئتا است. آبی‌اناری‌ها به این بازیکن اسپانیایی علاقه دارند و پیش از قصد داشتند او را به‌عنوان بازیکن آزاد به نیوکمپ بیاورند. با این حال، قرارداد آزپیلیکوئتا در استمفوردبریج طی بندی از پیش تعیین‌شده تمدید شد، تا بارسلونا فرصت امضای قراردادی رایگان با این ملی‌پوش اسپانیایی را ازدست بدهد.

با این وجود، آبی‌اناری‌ها همچنان اصرار خود برای به‌خدمت‌گیری این مدافع اسپانیایی را ادامه می‌دهند. بارسلونا مطمئن است که مشکلی برای توافق شخصی با این مدافع اسپانیایی نخواهد داشت. با این حال آنها امیدوارند آبی‌ها را متقاعد کنند که این بند را اجرا نکنند و اجازه خروج رایگان را به کاپیتان خود بدهند.

9719