تماشاگران اراکی تماشاگر دیدار آلومینیوم – خلیج فارس ماهشهر

تماشاگران اراکی تماشاگر دیدار آلومینیوم – خلیج فارس ماهشهر

پایگاه خبری فوتبالی- نبرد حساس آلومینوم و خلیج فارس ماهشهر در نیمه نهایی جام حذفی با حضور تماشاگران اراکی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از دو سال دوری از ورزشگاه، هواداران آلومینیوم می‌توانند از نزدیک بازی این تیم را تماشا کنند. پس از صعود آلومینیوم اراک به جمع 4 تیم پایانی مسابقات جام حذفی و عبور از پرسپولیس  جلسه‌ای در ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی برگزار شد. در این جلسه مصوب شد تا دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه اراک برگزار شود.

طبق تصمیم این ستاد تنها افرادی که حداقل دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، حق ورود به ورزشگاه را خواهند داشت و باید کارت واکسنشان را پیش از ورود به ورزشگاه ارائه کنند. آخرین باری که دیدار آلومینیومی‌ها در اراک با حضور تماشاگران برگزار شد، به دو سال و دو ماه قبل و دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم فصل 98-99 لیگ دسته اول برمی‌گردد.

دیدار آلومینیوم اراک - خلیج فارس ماهشهر در نیمه‌نهایی جام حذفی ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ فروردین در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود تا چهره اولین فینالیست جام حذفی مشخص شود.

7655