رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب هافبک 24 ساله برزیلی

رقابت آرسنال و نیوکاسل برای جذب هافبک 24 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- کنارهگیری پاریسن ژرمن از رقابت برای جذب لوکاس پاکتا، هافبک لیون، باعث تشویق آرسنال و نیوکاسل یونایتد شده‌است.

به گزارش فوتبالی، صدرنشینان لوشامپیونه مدت‌هاست که اخبار علاقه آن‌ها به جذب این بازیکن 24 ساله برزیلی شنیده می‌شد، اما به‌نظر می‌رسد آنها دیگر علاقه‌ای به وقوع این اتفاق ندارند.

به نقل از ChronicleLive، پی‌اس‌جی احساس می کند هزینه مورد نیاز برای انتقال پاکتا بسیار زیاد است، بنابراین این موضوع راه را برای آرسنال و نیوکاسل هموار می‌کند. مبلغی که برای جذب این هافبک گزارش شده 58 میلیون پوند با دستمزد سالیانه حدود 180000 پوند در هفته است.

پاکتا فصل خوبی را در لیون سپری کرده و در 38 بازی در تمامی رقابت‌ها، 9 گل به‌ثمر رسانده و 6 پاس‌گل نیز داده است.

او اخیراً از ناحیه مچ پا آسیب دید، که باعث شد بازی برگشت لیون با وستهام یونایتد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را از دست بدهد. غیبت او به وضوح احساس شد، زیرا باشگاه فرانسوی با شکست خانگی 3-0 از دور رقابت ها کنار رفت.

با توجه به اینکه پاریسن ژرمن اکنون تعقیب بازیکن برزیلی را متوقف کرده است، رقابتی دونفره بین توپچی‌ها و سرخابی‌ها به‌وجود خواهد آمد.

تا پیش از این، کمتری کسی انتظار داشت که نیوکاسل در رقابت برای خریدهای گران‌قیمت شرکت کند. اما آنها با جذب برونو گیمارش، هافبک سابق لیون در ژانویه با مبلغ 38 میلیون پوند، این را ثابت کرده‌اند.

پاکتا، هم‌وطن خود گیمارش را از زمان حضورش در لیون می‌شناسد و با انتقال به سنت‌جیمز‌پارک، این دو بازیکن برزیلی مجددا هم‌بازی خواهند شد.

پاکتا ممکن است احساس کند که آشنایی با گیمارش قبلاً به او کمک می کند تا با زندگی در لیگ برتر سازگار شود. اما با این وجود، حضور احتمالی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، یکی از دلایلی است که می‌تواند روی انتخاب پاکتا تاثیرگذار باشد.

9719