فاطمه شریف: حق ما باخت نبود/ فلسفه برگزاری لیگ، چیز دیگریست

فاطمه شریف: حق ما باخت نبود/ فلسفه برگزاری لیگ، چیز دیگریست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال، نسبت به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ گله کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران برگزار شد و پیکان توانست با گل به خودی بازیکن حریف و با نتیجه یک بر صفر در این بازی پیروز شود و در مجموع با نتیجه دو بر یک در دو بازی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

فاطمه شریف در پایان این بازی علی‌رغم شکست تلخ تیمش و حال روحی نامساعد، ضمن احترام به رسانه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد ضمن خسته نباشید، این پیروزی و قهرمانی را به بازیکنان و کادرفنی پیکان تبریک عرض کنم. به بازیکنان تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادامه داد: فکر می‌کنم که همانند هفته گذشته، شاهد یک بازی فوتسال چشم‌نواز بودیم. ولی قانونی هست که تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

وی درخصوص بازی شاگردانش در این دیدار و ناکامی در گلزنی، خاطرنشان کرد: امشب موقعیت‌های زیادی داشتیم که هم درخشش دروازه‌بان پیکان و هم بدشانسی ما سبب شد تا این توپ‌ها گل نشود و متأسفانه با یک گل به خودی بازی را واگذار کنیم.

شریف با نارضایتی و افسوس، عنوان کرد: فکر‌ می‌کنم که حق ما این نبود و سزاوار باخت در این بازی نبودیم اما بازی کاملاً پایاپای و درگیرانه بود.

سرمربی نصر فردیس، سطح لیگ جاری را خوب ارزیابی کرد و گفت: لیگ امسال درکل خوب بود و به خوبی به پایان رسید. ولی در مجموع فلسفله لیگ به این صورت است که همه‌ تیم‌ها در یک گروه باشند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار شود تا قهرمان در همان کوران مسابقات تعیین شود.

او ضمن نارضایتی از شیوه حال حاضر لیگ فوتسال، متذکر شد: با این سبک برگزاری و شانس بازی دوباره تیم‌ها باهم در مراحل بعدی به صورت رفت و برگشت و برگزاری فینال، جذابیت لازم از لیگ گرفته خواهدشد. به خصوص آنکه فینال هم بخواهد به صورت دو بازی رفت و برگشت انجام شود.

1377