لورکوزن جانشین دیابی را پیدا کرد/ شیرها و یک انتقال سودآور

لورکوزن جانشین دیابی را پیدا کرد/ شیرها و یک انتقال سودآور

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سینیسترا در رادار شیرهای آلمان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوسبال ترانسفرز آلمان، موسی دیابی یکی از بهترین فصول زندگی فوتبالی دوران حرفه ای خود را می‌گذراند. وینگر سرعتی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان که احتمال ترک لورکوزن را نیز رد نکرده، یکی از بهترین‌های فصل جاری تیم جراردو سیوآنه بوده است. به نظر می‌رسد که باشگاه بایرلورکوزن آلمان هم خود را آماده روزهای بعد از موسی دیابی می‌کند و نیم‌نگاهی به فروش این بازیکن دارد.

طبق این گزارش و به نقل از وبسایت فوسبال ترانسفرز آلمان و با تأیید چند منبع اروپایی دیگر، مدیریت باشگاه بایرلورکوزن آلمان می‌خواهد که لوئیس سینیسترا را به خدمت بگیرد. وینگر بیست و دو ساله باشگاه فاینورد رتردام هلند، در یک انتقال به ارزش پانزده میلیون یورو می‌تواند به فوتبال بوندسلیگای یک آلمان منتقل شود و این رقمی است که باشگاه هلندی بابت این انتقال درخواست کرده است.

وینگر کلمبیایی در فصل جاری رقابت‌ها نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و در چهل مسابقه، بیست گل و یازده پاس گل به ثبت رسانده است. او مثل موسی دیابی سرعتی است و در ضدحملات شدیداً مؤثر عمل می‌کند. او می‌تواند جانشین خوبی برای موسی دیابی باشد و خیال سیوآنه را از کناره‌های زمین راحت کند.

از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه بایرلورکوزن آلمان برای فروش موسی دیابی، رقم سنگینی را درخواست کند و شاید این تغییرات از نظر مالی و اقتصادی هم برای تیم بای آرنا با سود و منفعت بسیار بالایی همراه شود.

9404