نبرد دو غول انگلیسی برای جذب جانستون؛ بازگشت سم ممکن است؟

نبرد دو غول انگلیسی برای جذب جانستون؛ بازگشت سم ممکن است؟

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال جذب سم جانستون توسط شیاطین سرخ در تابستان وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس نیوز، قرارداد دروازه‌ بان ملی پوش با وست برومویچ در پایان ماه ژوئن منقضی می شود و گفته می شود که او آماده است تا به صورت آزاد از این تیم چمپیونشیپی جدا شود.

برخی از تیم های به جانستون ابراز علاقه کرده اند. سم برای وست برومویچ در سی و شش بازی این فصل، پانزده کلین شیت را به ثبت رسانده است. حالا Sky Sports News مدعی شده که مدیران باشگاه های منچستر یونایتد و تاتنهام هاتسپر آماده نبرد بر سر جذب و در اختیار گرفتن این دروازه بان بیست و نُه ساله هستند.

احتمال جدایی دین هندرسون و لی گرانت در پایان فصل وجود دارد و این به آن معناست که شیاطین سرخ باید به دنبال جذب دروازه بانی جدید در بازار باشند. از آن طرف آنتونیو کونته نیز می‌خواهد برای فصل ۲۰۲۲/٢٠٢٣، رقیبی جدید برای هوگو لوریس جذب کند.

جانستون سابقۀ حضور در منچستر یونایتد بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ را دارد اما هیچ گاه برای تیم اصلی به میدان نرفت. او سرانجام در سال ۲۰۱۸ و به صورت دائم از منچستر یونایتد راهی وست برومویچ شد.

نقل و انتقالات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در سال آینده و سال های بعدی بسیار حساس و مهم خواهد بود؛ چرا که سرمربی جدید شیاطین سرخ برای فصل آینده نیز انتخاب خواهد شد و پروژه بازسازی سرخ‌پوشان شهر منچستر با روندی جدید و برنامه‌ریزی تحت نظارت کادر فنی جدیدی شکل خواهد گرفت.

9404