واکنش پیولی به تقابل با اینتر در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا

واکنش پیولی به تقابل با اینتر در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از کسب پیروزی شب گذشته مقابل جنوا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه خبری DAZN، شب گذشته میلان موفق شد پس از شش بازی برای نخستین بار به یک پیروزی با اختلاف دو گل دست پیدا کند و همچنین به روند دو تساوی متوالی بدون گل اخیرش پایان بدهد. استفانو پیولی پس از پایان بازی مقابل جنوا با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه ای به شرح زیر انجام داد.

پیروزی اینتر برابر اسپتزیا؟

"از نتیجه بازی آن‌ها قبل از بازیمان خبر داشتیم اما در مورد آن با تیم صحبت نکردیم. باید به مسیر پیروزی بازمی گشتیم. برای این‌که شانس قهرمانی داشته باشیم باید تمام بازی هایمان را پیروز شویم. خوشحالیم که به مسیر پیروزی بازگشتیم."

در رابطه با کلین شیت های اخیر تیم؟

"تیم در زمانی که صاحب توپ نیست به سختی تلاش می کند. باید به همین شکل ادامه بدهیم. تنش احساس می شود و فشارها افزایش می یابد. به تیم گفتم که فصل گذشته هم ما همین تنش را داشتیم اما حتی نمی دانستیم که می توانیم در جمع چهار تیم پایانی کارمان را تمام کنیم. حالا انتظارات از ما افزایش یافته است و باید برای چیزی بجنگیم که کسی تا دو سال قبل تصورش را نمی کرد."

در رابطه با بازی های باقی مانده؟

"مثل بازی های قبلی مان بازی های سختی خواهند بود. برابر تیم های پایین جدول امتیاز از دست دادیم اما اگر هنوز صدرنشین هستیم به این معنی است که تیم های دیگر نیز امتیاز از دست می دهند."

دربی کوپا ایتالیا برابر اینتر؟

"بازی بسیار مهمی بین دو تیمی است که کارشان را به خوبی انجام می دهند. دیداری است که نمی تواند باعث تغییر فصل شود. برای رسیدن به فینال تلاش خواهیم کرد."

در رابطه با ماینان و گل نخوردن های اخیرش؟

"باید به همین شکل ادامه بدهیم، ماینان فوق العاده است."

9404