مشخص شدن دلیل محرومیت سیلوا مقابل بارسلونا

مشخص شدن دلیل محرومیت سیلوا مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - داوید سیلوا ستاره سابق منچسترسیتی که در این فصل در سوسیه داد حضور دارد، به علت اخراج در دقیقه پایانی بازی تیمش و بتیس، حق حضور در بازی پنجشنبه مقابل بارسلونا را نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، دیاز ده مرا، داور بازی به سیلوا کارت قرمز نشان داد. داوید که فصل خوبی را داشته، در طول بازی اختلافات شدیدی با داور داشته و حاصلش اخراج در دقایق پایانی بود.

سیلوا در طول بازی عملکرد خوبی داشت اما اعتقاد داشت که تیم داوری به خطاها روی وی توجهی نمی کنند.در زمانی که به نظر می رسید که همه چیز ختم به خیر شده است، داور در دقیقه 90 خطایی را در نزدیکی محوطه جریمه سوسیه داد  اعلام کرد و کمی بعد به سیلوا کارت زرد نشان داد. بعد از آن هم بازیکن سابق منچسترسیتی کارت قرمز دریافت کرد و با خشم شدیدی از زمین خارج شد. داور در گزارش خود در مورد دلیل اخراج سیلوا نوشته است:"به من گفت که برو توی سطل آشغال!"

بازی بتیس و سوسیه داد با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تیم پلگرینی فعلا با 57 امتیاز در رتبه پنجم بماند و به کسب سهمیه اروپایی امیدوار باشد اما باسکی ها همچنان دو امتیاز از آنها عقب هستند. اگر سوسیه داد برنده می شد، می توانست به رتبه پنجم صعود کند اما حالا باید هر دو تیم منتظر اتفاقات شش بازی پایانی خود در لالیگا باشند.

4125