پیروزی بی‌دردسر روسونری در سن سیرو/ سری آ هیجانی‌تر از همیشه

پیروزی بی‌دردسر روسونری در سن سیرو/ سری آ هیجانی‌تر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی مقابل جنوا با حساب یک بر صفر به پیروزی رسید و با 71 امتیاز موقتا به صدر جدول بازگشت. اینتر با 69 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، در دومین دیدار از هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و جنوا از ساعت 23:30 جمعه شب در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی اینتر موفق شده بود با نتیجه سه بر یک از سد اسپتزیا بگذرد و به صدر جدول بازگردد و حالا شاگردان استفانو پیولی دیگر فرصت لغزش نداشتند. 

در نیمه اول میلان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد خیلی سریع در دقیقه 11 توسط رافائل لیائو با پاس گل پیر کالولو به گل رسید. بعد از این میلان چند بار دیگر می‌توانست به گل دوم برسد، اما نتوانست از فرصت‌هایش بهره ببرد و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر روسونری به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی آرام و سرد دنبال می‌شد. جنوا اصلا زور حمله کردن نداشت و میلان سعی می‌کرد بازی را اداره کند. در آخرین دقایق بازی جونیور مسیاس وینگر 30 ساله برزیلی موفق به گلزنی شد تا اختلاف دوبرابر شود و در نهایت میلان با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. 

4416