پیکان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

پیکان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

پایگاه خبری فوتبالی-تیم فوتسال پیکان با عبور از سد نصر فردیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت، قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتسال پیکان امشب در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان از سد نصر فردیس گذشت و قهرمان این رقابت ها شد.

در دیدار برگشت مرحله نهایی، تیم های نصر فردیس البرز و پیکان تهران امشب از ساعت ۲۱ در سالن سرحدآباد فردیس کرج به قضاوت گلاره ناظمی و مریم ناصری با هم روبرو شدند.

در شرایطی که بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافته بود، این دیدار با حساسیت و فشار خاصی روی دو تیم دنبال شد و نصر و پیکان در نیمه نخست بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند.

نیمه نخست بازی گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم سرعت مسابقه افزایش یافت و موقعیت های گل بیشتری روی دروازه ها خلق شد.

پس از موقعیتی که سارا شیربیگی در مقابل دروازه پیکان از دست داد، پیکان در دقیقه ۲۶ با ضربه سحر زمانی بازیکن ارزشمند این فصل خود به گل رسید و پیکان را به قهرمانی نزدیک کرد.

در زمان باقی مانده دو تیم فرصت هایی به دست آوردند اما در نهایت گل دیگری به ثمر نرسید و پیکان با برتری یک بر صفر و مجموع دو بر یک، قهرمان لیگ فوتسال زنان شد.

این برای نخستین بار است که نیلوفر اردلان و پیکان قهرمان لیگ فوتسال می شوند. اردلان در سال ۹۸ با سایپا تا یک قدمی قهرمانی رفت و نایب قهرمان شد اما سرانجام در لیگ ۱۴۰۰ به جام رسید.

۱۳۷۷