انتقاد تند مهاجم سابق بایرن‌مونیخ از لواندوفسکی: خودخواه است!

انتقاد تند مهاجم سابق بایرن‌مونیخ از لواندوفسکی: خودخواه است!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق باواریایی‌ها معتقد است که روبرت لواندوفسکی با عدم اظهار نظر در مورد آینده‌اش، خودخواهی می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، با توجه به عدم مذاکره مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان با روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله این باشگاه مونیخی بر سر تمدید قرارداد فی مابین، شایعات زیادی پیرامون این گلزن ملی‌پوش لهستانی وجود دارد که آخرین و شدیدترین آن، بحث توافق این بازیکن با مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌باشد.

در همین رابطه، ماریو گومز، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره سابق خط حمله بایرن مونیخ معتقد است که سکوت روبرت لواندوفسکی نوعی خودخواهی است و می‌گوید: "روبرت لواندوفسکی مهاجم بزرگی است؛ اما با توجه به شرایط فعلی باشگاه بایرن مونیخ در مورد تمدید قراردادش، به نظر من این بازیکن خیلی خودخواهانه عمل کرده و تنها به منفعت خود فکر می‌کند. در حال حاضر، این همه شایعه در مورد آینده روبرت لواندوفسکی وجود دارند که حتماً و قطعاً بر روی عملکرد تیمی باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز تأثیرگذار خواهند بود."

چند روز پیش بود که چند رسانه اروپایی در خبری فوری، از توافق شخصی روبرت لواندوفسکی با مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا برای انتقال به نیوکمپ و پیوستن به جمع شاگردان ژاوی هرناندز خبر داده بودند.

9404