خبر بد برای توپچی‌ها؛ ستاره غنایی ادامه فصل را از دست داد

خبر بد برای توپچی‌ها؛ ستاره غنایی ادامه فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - با تائید میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال، توماس پارتی دیگر در این فصل نمی‌تواند برای توپچی‌های لندن به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، در روز چهارم ماه آوریل، تیم‌های کریستال پالاس و آرسنال مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت شاگردان پاتریک ویرا به پیروزی سه بر صفر دست یافتند. این شکست به خودی خود برای توپچی‌ها بسیار تلخ بود، اما با مصدومیت توماس پارتی که به نوعی تنها هافبک دفاعی توپچی‌ها به شمار می‌رود، این شکست برای هواداران این تیم بیش از گذشته تلخ‌تر شد. 

به نقل از سایت گل، آرسنال روز شنبه در دیداری بسیار حساس مهمان ساوتهمپتون است و اگر در این بازی به پیروزی نرسد، شانس‌ آن‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ خواهد شد. با این حال آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تائید کرد که خرید 45 میلیون پوندی او قادر به همراهی این تیم در روز شنبه نخواهد بود. 

"ما یک ارزیابی دوباره روی توماس پارتی انجام دادیم و شرایط خیلی مثبت به نظر نمی‌رسد و فکر نکنم بتواند دوباره برای ما به میدان برود، اما هنوز باید صبر کنیم و ببینیم. توماس تمام تلاش خود را برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد، اما در این لحظه ما خیلی به او خوش‌بین نیستیم."

4416