توافق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن با اینتر

توافق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن با اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - منابع ایتالیایی مدعی هستند لئاندرو پارادس هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن با سران اینتر به توافق رسیده و به احتمال فراوان، فصل آینده در جوزپه مه آتزا توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، لئاندرو پارادس هافبک 27 ساله پی‌اس‌جی که حدود 15 میلیون یورو توسط سران این باشگاه ارزش‌گذاری شده است، از مدت‌ها پیش مذاکراتش را با قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا آغاز کرده و حالا گاتزتا دلو اسپورت مدعی است که هر دو طرف به توافقاتی دست یافته‌اند. 

ناصر الخلیفی و لئوناردو پس از ریخت و پاشی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گذشته انجام دادند، حالا حساب‌های مالی بسیار نابسامانی دارند و در این تابستان باید چندتن از بازیکنان خود را به فروش برسانند تا به تعادل مالی برسند و دیگر درگیر قوانین فیرپلی نشوند. در آن سو، نراتزوری در بازار به دنبال یک هافبک ذخیره برای مارسلو بروزوویچ است و از پارادس به عنوان بازیکن مورد علاقه خود نام بردند. پارادس سابقه بازی در سری آ را دارد. او 4 سال در ایتالیا و در باشگاه‌های کیه‌وو و رم توپ زد و توانسته در 71 بازی، 6 گل به ثمر برساند. او بعد از ایتالیا به زنیت سن پترزبرگ پیوست و سپس در ژانویه سال 2019 به پاریسن ژرمن پیوست.

4416