نیمار تاکنون باید یک توپ طلا برنده می‌شد

نیمار تاکنون باید یک توپ طلا برنده می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو اورلیو مدافع برزیلی سابق لیورپول معتقد است که اگر نیمار اهمیت بیشتری به فوتبال می‌داد، تاکنون می‌توانست برنده توپ طلا شود. 

به گزارش فوتبالی، نیمار 30 ساله یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان فوتبال است و خیلی‌ها در گذشته معتقد بودند که او می‌تواند پس از دوره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، به مرد اول فوتبال اروپا تبدیل شود و جوایز زیادی کسب کند. او در سال 2017 با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن ژرمن پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود، اما او در پاریس عملکرد متوسطی داشته و هر فصل با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. 

فابیو اورلیو در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل گفت: " اگر من جای نیمار بودم، قطعا ناامید می‌شدم. او با آن جاه طلبی، کیفیت و استعدادی که داشت، تا الان باید یک توپ طلا برنده می‌شد، اما نمی‌دانم که چه اتفاقاتی برای او رخ داد. شاید برخی از مسائل برای او از فوتبال مهم‌تر هستند. به کریستیانو رونالدو و مسی نگاهی بیاندازید. آن‌ها 10 الی 15 سال در بالاترین سطح فوتبال بازی کردند و هیچ وقت از مسائل خارج زمین را به داخل زمین نکشاندند، اما نیمار همیشه درگیر چنین مسائلی است. او باید از حواشی دوری کند، چون می‌تواند به چیزهای بزرگ برسد."

4416