چه چیزی می‌تواند آینده منچستریونایتد را نجات دهد؟

چه چیزی می‌تواند آینده منچستریونایتد را نجات دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - الکس تلس مدافع پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که تمام کردن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برای آینده این باشگاه بسیار حیاتی باشد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل را زیر نظر اوله گونر سولشر خوب آغاز کردند، اما در ادامه این سرمربی نروژی نتایج بسیار بدی گرفت که باعث شد تا شغلش را از دست بدهد و به جای او رالف رانگنیک آلمانی جانشین موقت سرمربی نروژی تا پایان فصل شد، اما اوضاع زیر نظر رانگنیک نیز تفاوت چندانی پیدا نکرد و حالا آن‌ها دیگر شانسی برای کسب جام در این فصل ندارند و فقط باید برای سهمیه لیگ قهرمانان بجنگند. 

به نقل از سایت گل، از چند روز گذشته شایعات پیوستن اریک تن هاگ به من یونایتد شدت بیشتری گرفته و حالا تلس در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "فکر نمی‌کنم این اخبار تاثیر خاصی روی ما بگذارد، چون می‌دانیم که باید چه کار کنیم. در باشگاه افرادی هستند که روی این مسئله کار می‌کنند و تمامی این اخبار مربوط به فصل بعد است. البته فصل بعد ما خیلی به نتایجی که در دیدارهای باقی مانده می‌گیریم تاثیر دارد. باید تمرکز کنیم. همه در رختکن می‌خواهند پیروز شویم. می‌دانیم چه مسئولیت بزرگی روی شانه‌های ماست."

4416