ستاره جوان اسپانیایی در آستانه بازگشت به ترکیب بارسلونا

ستاره جوان اسپانیایی در آستانه بازگشت به ترکیب بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، ستاره جوان خط حمله تیم ملی فوتبال اسپانیا و آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به بازگشت به میادین مسابقات بسیار نزدیک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، تقریباً چیزی در حدود نود روز به طول انجامید که آنسو فاتی، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط حمله باشگاه بارسلونا به تمرینات انفرادی و بعد گروهی این تیم کاتالانی بازگردد. این ستاره جوان خط حمله باشگاه بارسلونای اسپانیا بعد از یک آسیب دیدگی حدوداً یازده ماهه بازگشت اما بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل مصدومیت شده و حالا چیزی به مدت سه ماه دیگر از میادین مسابقات رسمی تیم کاتالانی به دور بوده است.

هم اکنون و طبق این گزارش از خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا که از رسانه‌ های نزدیک به باشگاه کاتالانی است، آنسو فاتی به تازگی شرایط حضور و انجام تمرینات را در باشگاه بارسلونای اسپانیا پیدا کرده است. بنابراین و طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، چنین انتظار می رود که آنسو فاتی در این هفته همراه با تیم کاتالانی به صورت کامل تمرین کند؛ هر چند که تقاضای این بازیکن جوان و ملی‌پوش اسپانیایی برای حضور در بازی برگشت برابر اینتراخت فرانکفورت بسیار عجولانه و تا حدود زیادی نشدنی بوده اما ژاوی هرناندز اصلا دوست نداشته که مانند بازیکن جوان تیمش، در ارتباط با ماجرای بازگشت او به میادین مسابقات عجولانه تصمیم گیری کند.

شواهد و قرائن این‌چنین نشان می دهند که ژاوی هرناندز، آنسو فاتی را در ادامه بازی های لالیگای اسپانیا در هفته آینده برابر حریف خود، یعنی تیم فوتبال کادیز دعوت خواهد کرد و این انتظار نیز وجود خواهد داشت که برای دقایقی هر چند شاید کوتاه به این ستاره جوان و ملی‌پوش اسپانیایی فرصت بازی کردن و حضور در میدان مسابقه را بدهد. چرا که این نخستین حضور آنسو فاتی، ستاره جوان و ملی‌پوش اسپانیایی باشگاه بارسلونا در زمین مسابقه بعد از مدت زمانی در حدود سه ماه کامل خواهد بود و بر همین اساس، کادر فنی موظف است که در این زمینه بسیار با احتیاط تصمیم گیری و عمل کند تا این بازیکن مستعد و خوش تکنیک تیم خود را دوباره و برای مدت زمانی دیگر از دست ندهد.

9404