واکنش پسر مدیر بایرن‌مونیخ به انتقادات شدید هواداران نسبت به پدرش: پای تیم‌تان بایستید!

واکنش پسر مدیر بایرن‌مونیخ به انتقادات شدید هواداران نسبت به پدرش: پای تیم‌تان بایستید!

پایگاه خبری فوتبالی - برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته، بخشی از هواداران بایرن مونیخ با آزار و تهدید خانواده حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه مونیخی ناامیدی خود را از عملکرد او اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ سه شنبه شب با توجه به تساوی یک بر یک برابر ویارئال حذف شد. پس از این دیدار هواردان خشمگین بایرن در فضای مجازی به شدت از حسن انتقاد کردند.

هواداران بایرن مونیخ سال قبل نیز پس از مشخص شدن اختلافات بین حسن صالح حمیدزیچ و هانس دیتر فلیک که در نهایت منجر به جدایی هانسی فلیک شد، به حمیدزیچ حمله کرده بودند.

انتقادات از حسن صالح حمیدزیچ به پیج پسرش 'نیک' هم کشیده شد. نیک عضو تیم دوم و زیر نوزده سال بایرن مونیخ است و با ناراحتی به حمله هواداران به پدر خود واکنش نشان داد و گفت: "دیوانه کننده است. چقدر شما هواداران سریع عوض می شوید؛ هر بار که اوضاع خوب پیش می رود، هرگز نام پدر من به میان نمی آید؛ اما هر بار که چیز بدی رخ می دهد، شما بچه ها همه چیز را به گردن او می اندازید و خانواده‌مان را با نظرات و پیام هایتان اذیت می کنید. برای یک بار هم که شده، در روزهای بد پای تیم بایستید."

9404