گل سه امتیازی ملوان به همیاری ارومیه در لیگ برتر فوتبال بانوان (ویدیو)

گل سه امتیازی ملوان به همیاری ارومیه در لیگ برتر فوتبال بانوان (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان، قوی سپید انزلی با گل فاطمه عباسی به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت.

به گزارش فوتبالی، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به پایان رسید و این هفته با اتفاقات جالبی مانند تغییر در صدرجدول و نخستین شکست شهرداری سیرجان –مقابل سپاهان با نتیجه دو بر یک- همراه بود.

در این هفته، ملوان در ورزشگاه تختی ارومیه مهمان همیاری آذربایجان غربی بود. دیداری که علی‌رغم حملات دو تیم، تا دقایق پایانی گلی در بر نداشت و تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند.

در دقیقه 82 این بازی، ملوان صاحب یک کرنر شد که پروین فرهادی آن را به حوالی نقطه پنالتی ارسال کرد. بازیکنان برای زدن ضربه اول به هوا پریدند اما این توپ به بازیکن ملوان برخورد و فاطمه عباسی را درحالی که پشت به دروازه بود، صاحب توپ کرد.

عباسی نیز با تیزهوشی و بدون درنگ، یا یک چرخش زیبا به مانند وحید شمسایی برگشت و توپ را به سمت دروازه همیاری شلیک کرد. دروازه‌بان تیم ارومیه نیز که به دلیل تعدد زیاد بازیکنان مقابل چشم‌هایش تصوری از توپ نداشت، غافلگیر شد و دروازه خود را گشوده دید.

البته این گل درحالی به ثمر رسید که بازیکنان همیاری معتقد بودند که توپ اول پس از ارسال، به دست بازیکن ملوان برخورد کرده اما بهاره سیفی نهاوندی چنین اعتقادی نداشت و گل را پذیرفت و که این تصمیم با اعتراض زیادی از سوی نیمکت همیاری به داور بازی همراه بود.

شاگردان معصومه جهان‌چی با این گل سه امتیازی و پیروزی بخش در هفته چهاردهم 23 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند. همیاری نیز با 8 امتیاز به جایگاه دهم جدول رده‌بندی تکیه زد.

در ادامه می‌توان تک گل فاطمه عباسی برای انزلی‌چی‌ها را در دیدار با همیاری ارومیه مشاهده کرد:

۱۳۷۷