عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان شد

عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان شد

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان سابق تکواندوی ایران، سرمربی تیم ملی لبنان شد.

به گزارش فوتبالی، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندو کشورمان، برای هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان به عنوان مربی وارد این کشور شد.

عبداللهی علاوه بر هدایت یک تکواندوکار این کشور که شرایط‌ حضور در رقابت‌های گرندپری را دارد، در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی لبنان را هدایت خواهد کرد. عبداللهی اخیرا با شاگردان خود در جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی ایران شرکت کرد و یکی از تکواندوکاران این کشور صاحب نشان برنز شده بود.

عبداللهی ابتدا برای همکاری با یک تیم باشگاهی تکواندو راهی این کشور شده بود که عملکرد وی مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار گرفت تا کار خود را با  تا پایان سال 2022 تیم ملی لبنان ادامه دهد.

وی سابقه حضور در تیم ملی تکواندو ایران در رده‌های سنی مختلف را دارد و با این تیم سال 2011 عنوان قهرمانی جهان را در رقابت‌های کره جنوبی کسب کرده است.

علاوه بر طلای قهرمانی جهان، طلا، نقره و برنز جام جهانی، 2 طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی، برنز بازی‌های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و 2 طلای جام باشگاه‌های آسیا نیز از جمله افتخارات فرزاد عبداللهی است.

6641