آینده مهاجم فرانسوی شیاطین‌سرخ چگونه خواهد بود؟

آینده مهاجم فرانسوی شیاطین‌سرخ چگونه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ به سؤالی درباره آینده‌اش در منچستر یونایتد یا سویا پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، زمانی که آنتونی مارسیال در ماه ژانویه درخواست ترک منچستر یونایتد را کرد، به او اجازه داده شد که با قراردادی قرضی تا پایان رقابت‌های فصل جاری به سویا بپیوندد.

این بازیکن ۲۶ ساله در نیم فصل اول تلاش کرد تا بتواند بیشتر برای شیاطین سرخ بازی کند. همچنین ماه گذشته اعتراف کرد که ورود رالف رانگنیک باعث شد که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال یک باشگاه جدید باشد.

این مهاجم از زمان ورودش به اسپانیا، در همه رقابت‌ها بیش از ۶۰۰ دقیقه و در ۱۰ بازی حضور داشته است. همچنین او در این مدت یک گل و یک پاس‌گل نیز به ثبت رسانده است.

بازیکن منچستر یونایتد در هفت بازی گذشته خود نتوانسته گلزنی کند یا پاس گلی بدهد. اکنون مارسیال دلایل انطباق کُند خود در سویا را با جزئیات بیان کرده است: "اکنون احساس بسیار خوبی دارم؛ زیرا توانسته‌ام از مصدومیتی که بسیار پیچیده بود و به زمان قابل توجهی برای ریکاوری نیاز داشت، خلاص شوم و حالا خیلی بهتر هستم. من بسیار مراقب بودم تا بتوانم هر چه زودتر برگردم و در دسترس تیمم باشم، به همین دلیل تصمیم گرفتم به سویا بیایم. اکنون دارم تلاش می کنم تا بتوانم بهترین نمایش خودم را تا پایان فصل به اجرا بگذارم. من به اینجا آمده‌ام تا بتوانم پس از مدت ها بازی نکردن، دوباره از فوتبال لذت ببرم. می‌دانم که می‌توانم در سطح بالاتری باشم و برای آن تلاش می‌کنم؛ اما مصدومیتی که در ابتدا برای من پیش آمد و در ادامه، دست و پنجه گرم کردن با مشکلات سازگاری با باشگاه و شهر جدید به دلیل محدودیت زبانی، برای من سخت بود."

قرارداد ملی‌پوش فرانسوی با منچستر یونایتد تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد. از او صراحتاً سؤال شد که آیا فصل بعد نیز با جولن لوپتگی ادامه خواهد داد یا نه که مارسیال چنین توضیح داد: "به نظر من ادامه دادن در سویا بسیار پیچیده است. من در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنم. من می‌دانستم که این شش ماه تمام خواهد شد و مطمئناً باید به منچستر برگردم. من از تجربه بازی در یک باشگاه جدید به بزرگی سویا و همچنین داشتن فرصتی دوباره بسیار خوشحالم. اگر بتوانیم در جمع چهار تیم بالای جدول باشیم، به هدفمان رسیده‌ایم. از هواداران بسیار متشکر خواهم بود، زیرا از زمانی که به این‌جا آمدم با من بسیار خوب بوده‌اند."

9404