برادران امباپه خبرساز شدند!/ ستاره فرانسوی به یوونتوس می‌رود؟ (تصاویر)

برادران امباپه خبرساز شدند!/ ستاره فرانسوی به یوونتوس می‌رود؟ (تصاویر)

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن و برادرش در صفحات اجتماعی خود در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مطالبی را منتشر کرده‌اند که باعث داغ شدن بازار شایعات جدیدی پیرامون آینده این بازیکن جوان و آینده‌دار جهان فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، کیلیان امباپه، مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط حمله باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که قراردادش با این تیم فرانسوی در پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال اروپا به اتمام خواهد رسید، مطابق با گزارشات تقریبا تمامی رسانه‌های اروپایی در فصل آینده راهی باشگاه رئال مادرید اسپانیا خواهد شد. البته برخی از رسانه‌های داخلی خود کشور فرانسه نیز از تمدید قرارداد احتمالی این ستاره با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزارش داده‌اند.

با این اوصاف، ساعاتی قبل کیلیان امباپه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده که جنجال بسیاری راه انداخته و بازار شایعات در صفحات مجازی را به شدت داغ کرده است. ستاره فرانسوی در این استوری از کلمه 'گورخر' که نماد باشگاه یوونتوس ایتالیا می‌باشد، استفاده کرده و به دنبال آن، با ایموجی ساعت شنی، عبارت 'به زودی' را عنوان کرده است.

در همین راستا، اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه که او نیز بازیکن فوتبال می‌باشد، با انتشار یک استوری مشابه، از کلمه 'گورخر' استفاده کرده و زیر آن نیز این عبارت را نوشته است: "تبریک می‌گویم!"

طبق این گزارش، جیووانی آلبانسه، یکی از خبرنگاران معتبر و سرشناس نشریه گاتزتا دلو اسپورت که از روزنامه‌نگاران نزدیک به باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز به شمار می‌آید، در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر چنین نوشته است:

"کیلیان امباپه چنان تصمیم گرفته که من را سر کیف بیاورد و اوقاتم را خوش کند! مسلما شما هم متوجه شده‌اید و من هم استوری او را دیده‌ام. از اطلاع‌رسانی شما متشکرم ولی حس خوبی دارم و لطفا مرا با این حس رها کنید چون در حال حاضر نمی‌توانم به سؤالات فراوان شما پاسخ دهم. صادقانه می‌گویم که فعلاً چیز بیشتری نسبت به شما نمی‌دانم!"

باید منتظر ماند و دید که معنا و مفهوم این استوری های برادران امباپه چه بوده و آیا شایعه پیوستن این ستاره فرانسوی به یوونتوس واقعا درست است یا خیر.

9404