عکس؛ تمسخر بارسلونا توسط اسپانیول با سوسیس فرانکفورتر!

عکس؛ تمسخر بارسلونا توسط اسپانیول با سوسیس فرانکفورتر!

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیول تیم دیگر ایالت کاتالونیا به حذف بارسلونا توسط آینتراخت فرانکفورت از لیگ اروپا واکنش نشان داد و حریف دیرینه را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، صفحه رسمی باشگاه اسپانیول به هوادارانش یاداوری کرد که برای بازی بعدی تیمشان مقابل رایو وایکانو در ورزشگاه کورنیا در روز پنجشنبه می توانند ساندویچ هات داگ یا سوسیس فرانکفورتر را در ورزشگاه سفارش بدهند. صفحه اسپانیول نوشته است:"پنجشنبه آینده مقابل رایو، به یاد داشته باشید که می توانید در ورزشگاه کورنیا، هات داگ سفارش بدهید."

بدین ترتیب صفحه اسپانیول با کنایه به شکست بارسلونا، اپلیکیشن مخصوص خود را تبلیغ کرد که به هوادارانشان کمک می کند تا از طریق آن بلیت و غذا بخرند، وارد استادیوم شوند یا بلیت هایشان را به صورت قانونی بفروشند.

اسپانیول در ادامه ویدیویی منتشر کرده که در آن نوشته شده است:" برای یک بازی عالی." و کمی بعد تصویر دیگری با شش هات داگ دیده می شود که درون زمین در حال بازی کردن هستند و کمی بعد این جمله در صفحه نقش می بندد:" از این بازی با مصرف بهترین سوسیس های فرانکفورتر لذت ببرید"

رقابت میان اسپانیول و بارسلونا همیشه داغ بوده است. یکی از جنجالی ترین رقابت های دو تیم در فصل 07-2006 شکل گرفت، زمانی که گلهای تامودو باعث شد تا بارسلونا، لالیگا را از دست بدهد و به رئال مادرید واگذار کند. اخیرا جرارد پیکه نیز تیم اسپانیول را مورد تمسخر قرار داده بود.
4125