فرزند اسطوره هلندی بارسلونا در واکنش به اتفاقات بازی دیشب: شگفت‌زده‌ام!

فرزند اسطوره هلندی بارسلونا در واکنش به اتفاقات بازی دیشب: شگفت‌زده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از حذف شب گذشته آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون از رقابت‌های لیگ اروپا با تحمل شکست خانگی برابر تیم آلمانی و نه چندان قدرتمند اینتراخت فرانکفورت، جوردی کرایوف، یکی از مدیران ارشد کاتالان‌ها پس از این شکست سه بر دوی بارسلونا برابر اینتراخت فرانکفورت از آلمان، با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، جوردی کرایوف از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا بعد از پایان بازی شب گذشته این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت تأکید کرد که از دیدن آن همه هوادار رقیب در نیوکمپ شگفت‌زده شده است. کرایوف در رابطه با این بازی گفت: "وقتی در همان دقایق ابتدایی گل خوردیم و بازی یک بر صفر شد، آسیب دیدیم."

فرزند یوهان کرایوف فقید و مدیر فعلی کاتالان‌ها در ارتباط با تعداد هواداران اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه نیوکمپ گفت: "هواداران رقیب زیادی در نیوکمپ بودند و این من را شگفت‌زده کرد. ما در خانه بازی می‌کردیم اما این احساس را نداشتیم. ما آن‌قدر بد نبودیم که نتیجه بازی سه هیچ شود. ما موقعیت‌هایی داشتیم اما باید مؤثرتر کار می‌کردیم."

جوردی کرایوف در زمینه جو موجود در تیم بارسلونا بعد از تحمل این شکست و کنار رفتن از رقابت‌های لیگ اروپا به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "احساس ناراحت کننده ای است. به خاطر بازی‌های خوبی که داشتیم، خوشحال بودیم؛ بنابراین این‌که در نهایت روند شادی ما قطع شد، شرم‌آور است. اما حالا باید بلند شویم و به رقابت ادامه دهیم. با این‌که از لیگ اروپا کنار رفتیم، اما باید تا آخر برای موفقیت در رقابت‌های لالیگا بجنگیم."

9404