پالایش گاز ایلام 1 - هیأت فوتبال البرز 2/ دشت سه امتیاز از هوای بارانی ایلام

پالایش گاز ایلام 1 - هیأت فوتبال البرز 2/ دشت سه امتیاز از هوای بارانی ایلام

پایگاه خبری فوتبالی-دیدار پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان در هوای بارانی ایلام برگزار شد و با برد دختران کرجی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت و زیر بارش باران بهاری شهر ایلام به مصاف نماینده البرز رفت.

این دیدار راس ساعت 20:20 با سوت فاطمه نصیری برگزار شد و دو تیم با تغییرات تاکتیکی در سال جدید به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی در ابتدا پایاپای بود و دو تیم گاه موقعیت‌های روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که راه به جایی نبرد. سرانجام در اواسط این نیمه و در دقیقه 26 این روژین تمرینیان بود که توانست دوباره درنقش گلزن ظاهر شود و ایلامی‌ها را پیش بیندازد.

درحالی که شاگردان ندا عزیزپور در باد گل زده خود خوابیده بودند، این برتری دوام چندانی نداشت و محدثه ذلفی توانست 2 دقیقه بعد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند تا کار به تساوی برسد.

در ادامه این نیمه توپی از خطوط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازی تحت تأثیر هوای بارانی شهر ایلام بود و رطوبت زمین بر کیفیت بازی تأثیر گذاشت تا آنچنان که باید، بازیکنان نتوانند دستورات فنی را اجرا کنند.

در دقیقه 79 بازی، شاگردان پرستو کرمی پس از چند حمله پی‌درپی توانست گل دوم و برتری خود را وارد دروازه پالایش کند. این گل را سارا قمی به ثمر رساند تا بازهم درکنار ذلفی به عنوان بال‌های پرواز تیم البرزی ظاهر شوند.

هیأت البرز با این پیروزی، 23 امتیازی شد و عنوان ششم جدول را از آن خود کرد. پالایش نیز با این شکست 15 امتیازی باقی ماند و به جایگاه هشتم جدول رده‌بندی تکیه زد.

1377