فولاد یک - آخال صفر/ رستگاری در دقیقه نود و nاُم/ کولیبالی کار را تمام کرد

فولاد یک - آخال صفر/  رستگاری در دقیقه نود و nاُم/ کولیبالی کار را تمام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان نکونام با گل دقیقه 97 مقابل نماینده ده‌نفره فوتبال ترکمنستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 21:45 امروز (پنجشنبه 25 فروردین) تیم‌های فولاد خوزستان و آخال ترکمنستان از روز سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه برگزار شد، که این دیدار با تک‌گل موسی کولیبالی در آخرین ثانیه‌های بازی به سود نماینده ایران به پایان رسید.

نماینده ترکمنستان در این دیدار، از دقیقه 51 با دریافت کارت زرد دوم سویونوف، ده‌نفره شد. فولاد که نیمه اول هم تیم برتر میدان بود، پس از اخراج بازیکن حریف تلاش کرد با بازی مالکانه و خلق موقعیت سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

باوجود بازی برتر فولاد، نماینده ترکمنستان نیز روی ضدحملات و شوت‌های راه دور روی دروازه شاگردان نکونام موقعیت‌های را خلق کرد.

بازیکنان فولاد با هدر دادن موقعیت‌های خود، مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه، که 40 دقیقه هم ده‌نفره بود، در آستانه ازدست دادن دو امتیاز باارزش بازی بودند. فولادی‌ها در این دیدار دوبار نیز تیرک دروازه نماینده ترکمنستان را به‌لرزه درآورده بودند. نهایتا با ارسال درخشان مجتبی نجاریان، تعویض طلایی جواد نکونام، موسی کولیبالی کار آخال را تمام کرد.

با این نتیجه، فولاد با پنجامتیاز از سه بازی موقتا در رتبه اول می‌ایستد تا منتظر بازی ساعت 00:45 الغرافه و شباب الاهلی باشد.
آخال نیز دومین شکست خود را تجربه کرد و در رتبه آخر باقی‌ماند.



ترکیب فولاد:

شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی سینا شاه عباسی، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، شیمبا، عارف آقاسی، علیرضا کوشکی، آرش رضاوند


ترکیب آهال:

چاریف، سویونوف، باشیموف،حجفف، عطا گلدیف، بکنازاروف، ، دینیف، حجیف، سردار گلدیف، نورمیرادوف، تاگایف

شرح گل:

فولاد 1 - آخال صفر (کولیبالی، دقیقه 8+90): نفوذ مجتبی نجاریان از سمت راست و ارسال این بازیکن، با ضربه سر تمام‌کننده موسی کولیبالی همراه شد، تا تک‌گل بازی برای فولادی‌ها به‌ثمر برسد.


کارت زرد:

لوسیانو پریرا (57) و محمد آبشک (از فولاد

سویونوف (23 و 51)، ممدوف (90) و چریِف (90) از آهال

کارت قرمز:

سویونوف (51) از آهال

9719