آرسنال باید برای بازیکن تیم ملی برزیل 30 میلیون پوند بپردازد

آرسنال باید برای بازیکن تیم ملی برزیل 30 میلیون پوند بپردازد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق باشگاه ساوتهمپتون توصیه می‌کند، که توپچی‌ها باید برای خرید داگلاس لوئیز اقدام کنند.

کوین فیلیپس، مهاجم سابق ساوتهمپتون معتقد است که آرسنال باید برای داگلاس لوئیز 30 میلیون پوند هزینه کند. آرتتا این هافبک برزیلی، که ممکن است در تابستان استون ویلا را ترک کند، را زیر نظر دارد.

این کارشناس انگلیسی فوتبال در صحبت با Football Insider، به تمجید از لوئیز پرداخت و گفت: "این سوال خوبی است. رقم واقعی ارزش او را نمی‌تواند گفت، اما شاید بین 20 الی 30 میلیون پوند باشد. وضعیت قرارداد او، ویلا را در موقعیت مناسبی قرار نمی‌دهد. اما مطمئن هستم آن‌ها همچنان مبلغ مناسبی را برای درخواست خواهند کرد."

فیلیپس ادامه داد: "او بازیکنی با کیفیت است. از نظر فنی خیلی خوب و برای اکثر تیم‌های لیگ برتر مناسب است. فکر می‌کنم او در آرسنال خوب خواهد بود. مناسب روشی است که آن‌ها بازی می‌کنند. مطمئنا آن‌ها نمی‌توانند با قیمت ارزانی لوئیز را جذب کنند. اما اگر این انتقال نهایی شود، جذاب است که ببینیم رقم این انتقال چقدر خواهد بود.

لوئیز در این فصل، در 28 بازی در سراسر رقابت‌ها برای ویلا یک‌گل و سه پاس‌گل ثبت کرده‌است.

بازیکن تیم ملی المپیک برزیل در توکیو 2020، اخیرا در اردوهای تیم ملی برزیل نیز حضور داشته و به یکی از گزینه‌های لیست سلسائو در جام جهانی 2022 قطر تبدیل شده است. لوئیز بازیکن سابق منچسترسیتی است، که پس از گذراندن دوران قرضی و ناتوانی در رقابت برای ترکیب اصلی، نهایتا از سیتیزن‌ها جدا شد.

9719