ده نکته از سپاهان - الدحیل/ الونگا چه کرد؟ کار را تمام کرد!

ده نکته از سپاهان - الدحیل/ الونگا چه کرد؟ کار را تمام کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- یک- بازی سیتی و لیورپول به قدری جذاب و تماشایی بود که این نگرانی را به وجود می‌آورد که یک بازی از لیگ قهرمانان آسیا لذت تماشای اون بازی رو بشورد و ببرد، اما سپاهان و الدحیل به حق آبروداری کردند برای آسیا. 

دو-بازیکنان اسمی و به حق باکیفیت الدحیل مثل معز علی، جونیور ها، نام تائه هی، توبی الدرویرلد(مدافع تاتنهام) و  الونگا در کنار هرنان کرسپوی بزرگ هیچ چیز از سپاهان و بازیکنان  بیشتر نداشتند به جز تمرکز بالا در لحظه ای که باید.

سه-سه موقعیت تک به تک توسط شهباززاده (دقیقه ۳)، حسینی (دقیقه ۵۵) و مغانلو (دقیقه ۶٣) از دست رفت تا اولونگای فرصت طلب با گل دقیقه ۸۴ موقعیت سوزهای سپاهان را تنبیه کند.

چهار- سپاهان داشت مثل ساعت دقیق و با تمرکز کار میکرد که به نظر میرسد سه تعویض نزدیک به هم در یک بازه زمانی ۵ دقیقه ای برای چند دقیقه انسجام و تمرکز این تیم رو به هم ریخت تا گل رو دریافت کنند.

پنج-یک عادت بد باریکنان ایرانی که از نوع سوت زدن داورهای لیگ برترمان اکتساب کردند اینکه فکر می کنند در آسیا هم داور با هر پشه ای که بهشان لگد بزند خطا اعلام می کند.

شش-تقویت کادر فنی سپاهان با مربی با سابقه پرتغالی یعنی مارتینز و سپردن تمرینات به او و تکسیرا اگر کمی زودتر انجام می شد شاید نه لیگ برای سپاهان از دست میرفت نه جام حذفی.

هفت-از دقیقه ٧٠ به بعد بدن سه مهاجم سپاهان مغانلو، شهبازاده و حسینی به وضوح خالی کرده بود، مطمئنا به علت فشردگی بازی ها ریکاوری درست و اصولی شرط اصلی موفقیت سپاهان در ادامه راه خواهد بود. 

هشت-هرنان کرسپو مثل اکثر فوق ستاره های دنیای فوتبال بعد از کنار گذاشتن فوتبالش خوش تیپ تر و جذاب تر شده،این بزرگان از کدام قصابی گوشت میخرند که شکم نمی آورند؟!

نه-هوادار سپاهان که بازی را از شبکه ورزش دنبال می کرد چند دقیقه اول بازی و ضربه سجاد شهباز زاده به تیر دروازه را بخاطر بازی سیتی و لیورپول از دست داد و ۵ دقیقه نفسگیر آخر را هم با بازی بارسلون و لوانته مشترک نگاه کرد.

ده- اینکه در لیگ برتر خودمان var نداریم با توجه به وضعیت گل و بلبل فوتبالمان تا حدودی طبیعی هست، اما کسی میداند چرا در لیگ قهرمانان آسیا و کشور پر امکانات عربستان هم خبری از var نیست؟!

نکته ویژه : التعاون هم مثل الدحیل در خط حمله دو سه بازیکن خارجی بسیار با کیفیت دارد که لحظه ای عدم تمرکز در مقابلشان مساوی هست با تنبیه شدن و گل خوردن.

پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی