جذاب‌ترین فینال سال ورزش زنان با داور بین‌المللی

جذاب‌ترین فینال سال ورزش زنان با داور بین‌المللی

پایگاه خبری فوتبالی- فرداشب (جمعه) پرونده‌‌ لیگ برتر فوتسال زنان در دوره‌‌ هفدهم بسته خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از تساوی 1-1 در دور رفت فینال لیگ فوتسال زنان میان پیکان تهران و نصر فردیس کرج به میزبانی سالن الغدیر تهران، این دو تیم فرداشب (جمعه) از ساعت 21 در سالن سرحدآباد کرج آخرین مسابقه‌‌ فصل را برگزار می‌کنند و برنده‌‌ این مسابقه فاتح جام قهرمانی لیگ هفدهم فوتسال زنان خواهد بود.

دیدار رفت در شرایطی با تساوی 1-1 خاتمه یافت که دو تیم موقعیت‌های پرشماری داشتند اما درخشش دروازه‌بانان باتجربه‌‌ دو تیم باعث شد تا تنها یکبار توپ از خط دروازه هر کدام از تیم‌ها عبور کند؛ نتیجه‌ای که حالا باعث شده تا نصر فردیس کرج با گل زده در خانه‌‌ حریف پا به میدان مسابقه با پیکان بگذارد.

کمیته داوران برای این مسابقه حساس به سراغ انتخاب کوبل داوری بین‌المللی و باتجربه رفته است؛ گلاره ناظمی بعد از قضاوت در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا در تایلند، به ایران بازگشته و فرداشب مسئولیت قضاوت در فینال لیگ فوتسال زنان را برعهده دارد و در کنار او، مریم ناصری، آیدین عامری و اعظم گلزاری حضور دارند.

با توجه به حساسیت مسابقه‌‌ فینال دو ناظر داوری برای مسابقه‌‌ فرداشب انتخاب شده و فیروزه دهقان و مریم پورجعفریان این مسئولیت را عهده‌دار هستند و هم‌چنین از سوی فدراسیون فوتبال نیز، غزال سرشار و شهرزاد نصیری به‌عنوان ناظر فدراسیون حضور خواهند داشت.

با این وصف انتظار می‌رود تا به مانند مسابقه‌‌ رفت، نبرد جذاب و هیجان‌انگیزی میان شاگردان نیلوفر اردلان و فاطمه شریف شکل بگیرد و دو تیم با انگیزه کسب جام قهرمانی فرداشب از ساعت 21 پا به سالن سرحدآباد کرج خواهند گذاشت و باید دید در واپسین ساعات جمعه‌شب جشن قهرمانی در اردوی کدام تیم برگزار می‌شود.

۴۱۵۴