هافبک پرتغالی به اولویت اول آرسنال تبدیل شده‌است

هافبک پرتغالی به اولویت اول آرسنال تبدیل شده‌است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک 25 ساله ولورهمپتون اولویت اول آرسنال در نقل‌وانتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای اسپورتس، جذب روبن نوس در تابستان امسال برای آرسنال در اولویت قرار دارد. هافبک پرتغالی با عملکرد درخشان اخیر برای ولورهمپتون واندررز نگاه‌ها  را به خود معطوف کرده‌است. توپچی‌ها مشتاق هستند که او را در تابستان امسال به امارات منتقل کنند.

آرتتا در پایان فصل یک هافبک جدید می‌خواهد. این بازیکن اسپانیایی حاضر است امسال به گرانیت ژاکا و محمد الننی اجازه دهد تا باشگاه لندنی را ترک کنند. آرتتا به‌دنبال یک زوج قابل اطمینان برای توماس پارتی در مرکز زمین می‌باشد و مدتی است که به نوس، هابک پرتغال ولوز علاقه پیده کرده‌است.

این بازیکن پرتغالی یکی از ستاره های این فصل تیم لرونو لاژه بوده‌است و توجه باشگاه های اروپایی زیادی را به خود جلب کرده است. گرگ‌ها 50 تا 60 میلیون پوند می خواهند تا به ستاره ارزشمند خط‌هافبک خود اجازه خروج دهند. آرسنال احتمالاً برای امضای قرارداد با او، باید با بارسلونا، منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپر رقابت کند.

باوجود علاقه توپچی‌ها به آرتور ملو و داگلاس لوئیز در زمستان، اکنون به‌نظر می‌رسد که روبن نوس اولویت اول میکل آرتتا برای تقویت تیمش در مرکز زمین باشد. آرسنال احتمالا تابستان پرهزینه‌ای را پیش‌رو خواهد داشت.

9719