تایید علاقه بارسلونا به مدافع آرسنال، توسط یک رسانه دیگر

تایید علاقه بارسلونا به مدافع آرسنال، توسط یک رسانه دیگر

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای تقویت خط دفاع خود، مدافع برزیلی 24 ساله توپچی‌ها را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیاریو اسپورت، گابریل ماگالاش، مدافع میانی آرسنال، نگاه‌های بارسلونا را به خود جلب کرده و ممکن است در تابستان امسال جمع توپچی‌ها را ترک کند.

گابریل در سال 2020 با مبلغی حدود 30 میلیون یورو از لیل به باشگاه شمال لندنی پیوست. او تحت هدایت میکل آرتتا حضور پرتعدادی در ترکیب آرسنال داشته و در این فصل همراه با بن وایت زوج قابل توجهی را در مرکز خط دفاع آرسنال تشکیل داده‌اند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدیران باشگاه را تحت فشار قرار داده است تا برای این بازیکن 24 ساله اقدام کنند، زیرا او به‌دنبال یک مدافع چپ پا است و به دنبال ایجاد زمینه لازم برای جدایی کلمون لنگله و ساموئل اومتیتی می‌باشد.

گفته می شود که آرسنال برای این انتقال ابراز تمایل کرده‌است، زیرا آن‌ها به‌دنبال ایجاد تغییر در خط‌دفاعی خود هستند. آن‌ها سه بازیکنی را که دوست دارند برای انتقال گابریل به نیوکمپ وارد معامله شوند را به باشگاه اسپانیایی اعلام کرده‌اند.

ممفیس دیپای، نتو و ریکی پویگ بازیکنان این لیست هستند. آرسنال امیدور است تا بتواند با به‌خدمتگیری ممفیس دیپای جای خالی پیرامریک اوبامیانگ، که در زمستان امسال لندن را به مقصد کاتالونیا ترک کرد را پر کند.

9719