تاکتیک عجیب سیمئونه با وجود نیاز داشتن به گل مقابل منچسترسیتی

تاکتیک عجیب سیمئونه با وجود نیاز داشتن به گل مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدین ترتیب با توجه به پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی در بازی رفت، سیتیزن ها راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شدند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه منچسترسیتی دیدار رفت را با نتیجه یک بر صفر برده بود، اتلتیکو مادرید در این بازی نیاز به گل داشت تا بتواند راهی مرحله نیمه نهایی شود و کامبک بزند. اما دیگو سیمئونه بازی را در نیمه اول به شکلی پیش برد که به نظر می رسید هدفش صرفا دفاع کردن مقابل منچسترسیتی است. در واقع اتلتیکو مادرید همان تاکتیک بازی رفت را داشت و تمام بازیکنان این تیم پشت توپ بودند و به نظر می رسید که به دنبال این هستند که در مرحله اول گل دیگری از منچسترسیتی دریافت نکنند.

البته در نیمه دوم و به خصوص در اواخر بازی اتلتیکو مادرید دست از این محافظه کاری برداشت و حملاتی را روی دروازه منچسترسیتی انجام داد که البته نتوانست دروازه سیتیزن ها را باز کند اما این نکته که اتلتیکو مادرید با وجود عقب بودن در مجموع، باز هم دست از دفاع کردن نمی کشید در نوع خود جالب توجه بود.

1470