خط و نشان سرمربی ویارئال برای دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی پس از حذف کردن بایرن مونیخ و یوونتوس

خط و نشان سرمربی ویارئال برای دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی پس از حذف کردن بایرن مونیخ و یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اونای امری سرمربی اسپانیایی ویارئال معتقد است که آن‌ها با برتری مقابل بایرن مونیخ ثابت کردند که از هیچ تیمی در اروپا نمی‌ترسند. 

به گزارش فوتبالی، در هنگام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، زمانی که مشخص شد تیم‌های بایرن مونیخ و ویارئال باید به مصاف هم بروند، خیلی‌ها از صعود باواریایی‌ها به جمع چهار تیم برتر اطمینان داشتند، اما اونای امری و شاگردانش ثابت کردند که یارای مقابله با هرتیمی را دارند. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی یوونتوس را حذف کردند و در مرحله یک چهارم نهایی، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-1 بایرن مونیخ را از پیش رو برداشتند. 

سرمربی سابق آرسنال راجع به تساوی 1-1 بسیار شیرین در آلیانز آرنا گفت: "احساس غیرقابل وصفی دارم. برای رسیدن به هرچیزی، باید کارهای مهمی انجام دهید و مدعیان را از پیش رو بردارید. بازی مقابل یوونتوس به ما اعتماد به نفس زیادی داد. در نیمه نهایی سعی می‌کنیم شرایطی رقم بزنیم که بتوانیم بر حریف غلبه کنیم. لیورپول و بنفیکا تیم‌های خوبی هستند. نیمه نهایی بسیار تماشایی خواهد شد. به چیزهای باورنکردنی رسیدیم. پیروزی حیاتی در دیدار رفت کسب کردیم و در بازی برگشت عملکرد دفاعی بسیار بی نظیری داشتیم. در زمان بسیار مهمی گل تساوی را به ثمر رسانیدم."

4416