جهانبخش در لیست اروپایی فاینورد مقابل نماینده جمهوری چک (عکس)

جهانبخش در لیست اروپایی فاینورد مقابل نماینده جمهوری چک (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش ایرانی فاینورد در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل اسلاویا پراگ چک قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش که پیش از شروع فصل ۲۲-۲۰۲۱ انتقال پر سر و صدایی از برایتون انگلیس به فاینورد هلند داشت، در دور رفت جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشت ولی به مرور زمان از ترکیب مسابقات داخلی و اروپایی فاصله گرفت و این شرایط همچنان برای او ادامه‌دار است.

کاپیتان تیم ملی ایران که نمایش خوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی داشت و گلزنی هم کرد، در هفت دیدار رسمی اخیر تیم فاینورد جزو ۱۱ بازیکن اصلی نبوده و در این بین حتی سه بار به دلیل مصدومیت یا بیماری در فهرست قرار نگرفته یا حضور تعویضی در زمین هم نداشته است.

جهانبخش که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا از دقیقه ۷۷ دیدار مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک به زمین رفت و حضور کوتاه مدتی در جریان تساوی تیمش داشت، برای مسابقه برگشت هم جزو فهرست تیمش قرار گرفته و شانس بازی دارد.

این ستاره ایرانی که در هفت مسابقه رسمی اخیر فاینورد در ترکیب قرار نگرفته و چهار حضور تعویضی در زمین داشته، امیدوار است فردا شب که از ساعت ۲۳:۳۰ بازی برگشت مقابل اسلاویا پراگ چک را برگزار می‌کنند، در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد و در دوازدهمین بازی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ کنفرانس، پنجمین گل خود را بزند.

9719