شهاب گردان: باید اشتباهات‌مان را به صفر برسانیم

شهاب گردان: باید اشتباهات‌مان را به صفر برسانیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان تیم فوتبال فولاد ایران گفت: باید از این به بعد از موقعیت هایمان خیلی بهتر استفاده کنیم و اشتباهات مان را به صفر برسانیم.

به گزارش فوتبالی، شهاب گردان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آهال ترکمنستان، اظهارکرد: تیم های گروه ما به یک اندازه برای صعود شانس دارند و از این بعد باید از موقعیت هایمان خیلی بهتر استفاده کنیم و اشتباهات مان را به صفر برسانیم.سطح بازی آخال با بازی های اول و دوم مان متفاوت است و تیم خوب و سخت کوشی است. آخال تیم قابل احترامی است و به حریفان خود کم موقعیت می دهند. اما شرایط جدول به صورتی است که اگر می خواهیم صعود کنیم حتما باید امتیاز این بازی را بگیریم تا به سایر بازی ها امیدوارتر شویم.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد ایران عنوان کرد: همان طوز که سرمربی تیم مان گفت، هدف ما صعود از گروه مان است و تا جایی که می شود به مراحل بالاتر برویم.

وی درباره گل تساوی که فولاد در بازی با الاهلی امارات دریافت کرد، نیز  گفت: در بازی قبل بخشی از بازیکنان ه درستی جلو رفتند و بخشی نه  و در آن صحنه که گل خوردیم متاسفانه صدای من و سرمربی به بازیکنان نرسید و گل تساوی را بر اثر غافلگیری خوردیم. در آن صحنه نتوانستم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم.

گردان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که تیم تان خودش نتوانسته تاکنون گل بزند، حس شما بازیکنان در رختکن چگونه است، بیان کرد: حس ناامید کننده نداریم و فاجعه نیست که در مورد آن تفکر منفی داشته باشیم. شرایط فوتبال و برای ما عادی است و سغی می کنیم بازی های بعد را با برد و پر گل پشت سر بگذاریم. ما در بازی های قبل بد شانس بودیم و از این به بعد باید از موقعیت هایمان حداکثر استفاده را ببریم.


9719