لیست بارسلونا مقابل آینتراخت با یک ابهام بزرگ

لیست بارسلونا مقابل آینتراخت با یک ابهام بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا روز چهارشنبه لیست تیمش برای بازی دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه با وجود مصدومیت در لیست قرار گرفت و حضورش در بازی فردا مبهم است. در حقیقت هر چند که پیکه با تیم تمرین کرده اما حس خوبی نداشته و تا فردا پزشکان در موردش تصمیم نخواهند گرفت. البته ممفیس دیپای و سرجینیو دست در نهایت در لیست قرار گرفتند و برای بازی مقابل تیم آلمانی در خدمت تیم خواهند بود. ژاوی 24 بازیکن را در لیستش قرار داده است. لیست کامل بدین شرح است: ترشتگن، نتو، آرنائو، تناس، دست، مینگزا، پیکه، آرائوخو، اریک گارسیا، لنگله، جوردی آلبا، بالده، بوسکتس، فرنکی دی یونگ، پدری، نیکو، گاوی، ریکی پوچ، دمبله، اوبامیانگ، آداما، فران تورس، ممفیس، لوک دی یونگ و بریتویت.

بارسلونا پس از تساوی دور رفت در مقابل اینتراخت حالا باید در بازی برگشت پیروز شود تا به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا راه پیدا کند. کاتالان ها می دانند که این تورنمنت تقریبا تنها امیدشان برای کسب جام در فصل جاری است و به همین خاطر لیگ اروپا را به شدت جدی خواهند گرفت و به دنبال قهرمانی در این مسابقات خواهند بود.

4125