هشدار ستاره لیورپول به هم تیمی‌هایش پیش از جدال با بنفیکا

هشدار ستاره لیورپول به هم تیمی‌هایش پیش از جدال با بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول به هم تیمی‌هایش هشدار داد که نباید بنفیکا را به هیچ عنوان دست‌کم بگیرند.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم لیورپول و بنفیکا از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آنفیلد مقابل هم به میدان خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ در دیدار رفت موفق شدند بنفیکا را در خاک پرتغال با حساب سه بر یک شکست دهند تا بسیاری از مردم، لیورپول را از همین حالا در جمع چهار تیم برتر ببینند. 

به نقل از آ اس، اما آلیسون بکر با این نظریه بسیار مخالف است و راجع به آن به خبرنگاران گفت: "بنفیکا چالش بزرگی است. آن‌ها بازیکنان بسیار باکیفیت و خوبی در اختیار دارند و در دیدار رفت نیز چنین چیزی را مشاهده کردیم. ما دو گل پیش افتادیم و بعضی اوقات مردم می‌گویند 'خوب حالا بازی برای آن‌ها راحت می‌شود.' اما می‌دانید که نتیجه 2-0 اصلا مطمئن نیست، چون وقتی یک گل بخورید، باید فشار زیادی را تحمل کنید. بله در بازی رفت بنفیکا یک گل زد و بازی برای ما سخت شد. آن‌ها موقعیت‌های خوبی داشتند، اما ما توانستیم به گل سوم برسیم که بسیار حیاتی نیز بود. نتیجه بازی به نفع ماست، اما باید در زمین برای کسب پیروزی بجنگیم. نباید حریف را دست‌کم بگیریم."

4416