سرمربی بایرن مونیخ همه کاسه و کوزه‌ها بر سر ستاره باتجربه شکست

سرمربی بایرن مونیخ همه کاسه و کوزه‌ها بر سر ستاره باتجربه شکست

پایگاه خبری فوتبالی - یولین ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ پس از پایان بازی، از توماس مولر انتقاد کرد و گفت که او می‌بایست موقعیتش را در نیمه دوم تبدیل به گل می‌کرد تا باواریایی‌ها چنین حذف تلخی را تجربه نکنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شاهد خلق دومین شگفتی در لیگ قهرمانان اروپا توسط ویارئال بودیم. شاگردان اونای امری در مرحله یک هشتم نهایی یوونتوس را حذف کردند و سه شنبه شب نیز در آلیانز آرنا موفق شدند با نتیجه 1-1 و به خاطر پیروزی 1-0 در بازی رفت، بایرن مونیخ قدرتمند را از پیش رو بردارند و حالا در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان حضور دارند. 

به نقل از سایت گل، در نیمه دوم توماس مولر می‌توانست با ضربه سر به راحتی دروازه ویارئال را باز کند تا بایرن با دو گل جلو بیافتد. ناگلزمان درباره این صحنه به آمازون پرایم گفت: "توماس باید این موقعیت‌ها را گل کند. در فوتبال چنین فرصت‌هایی خیلی نصیب شما نمی‌شود."

"نتیجه دور رفت دلیل اصلی شکست ما بود. نتوانستیم در دوئل‌ها پیروز شویم و در کل بازی بدی به نمایش گذاشتیم. اما در بازی برگشت واقعا خوب بودیم. هم از نظر فنی و هم فردی. بهترین بازی ما در چند ماه اخیر بود. باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما در کل از عملکردمان راضی هستم."

4416