عکس؛ پدیده برزیلی رئال مادرید در کنار اسطوره یوونتوس

عکس؛ پدیده برزیلی رئال مادرید در کنار اسطوره یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس پدیده برزیلی رئال مادرید توانست یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبالش را در بازی دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، رودریگو که در دقیقه 78 به جای کاسمیرو وارد زمین شده بود، فقط به دو دقیقه نیاز داشت تا با اولین لمس توپ خود روی ارسال تماشایی و بیرون پای لوکا مودریچ گلزنی کند.

در حقیقت رودریگو در سه فصل حضور در رئال همیشه بهترین بازیهایش را در لیگ قهرمانان اروپا داشته است. او در 24 بازی خود در لیگ قهرمانان که فقط در ده تایش در ترکیب اصلی بوده، هشت گل زده و به طور متوسط میانگین یک گل در هر سه بازی را داشته است. این بازیکن برزیلی که شایعاتی در مورد جدا شدنش در تابستان مطرح بود، با ثبت این گل کلیدی توانست محبوبیتش را در میان هواداران رئال به شکل چشمگیری افزایش بدهد.

رودریگو در پایان بازی رئال مادرید و چلسی به همراه اقوام و نزدیکانش به رستوران معروف "ده ماریا" در شهر مادرید رفت که در آن جا با الساندرو دل پیرو اسطوره یوونتوس عکس گرفت. دل پیرو به عنوان کارشناس تلویزیونی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا به مادرید سفر کرده بود که او هم به همان رستوران رفته بود.

4125