پیروزی، تنها هدف فولاد مقابل حریف ناشناخته

پیروزی، تنها هدف فولاد مقابل حریف ناشناخته

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان نکونام اگر می خواهند مثل دور گذشته سرنوشت صعودشان گره نخورد، نیاز به پیروزی در بازی شب سوم دور گروهی دارند.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فولاد در دو بازی نخست خود در این فصل از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمتر از آن چه که استحقاقش را داشته، امتیاز کسب کرده است. این تیم روز شنبه سومین بازی اش را مقابل نماینده ترکمنستان برگزار می کند.

شاگردان جواد نکونام در گام نخست مقابل الغرافه پرستاره به تساوی بدون گل دست یافتند. آنها در گام بعدی مقابل شباب الاهلی در حالی به نتیجه یک بر یک رضایت دادند که حریف در دقیقه 1+90 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

فولاد در حال حاضر با دو امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه سوم حضور دارد. بالاتر از این تیم، الغرافه و الاهلی با چهار و دو امتیاز حضور دارند و آخال، حریف بعدی فولاد با یک امتیاز در رده چهارم است.

نماینده ایران در بازی که ساعت 21:45 روز پنج شنبه شروع خواهد شد باید مقابل نماینده ترکمنستان قرار بگیرد؛ تیمی که در دومین تجربه آسیایی اش تا این لحظه یک باخت و یک مساوی داشته است. حریف ناشناخته فولاد نایب قهرمان لیگ کشورش شد تا بعد از سال 2015، یک بار دیگر طعم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بچشد.

شاگردان نکونام فصل گذشته با وجود نمایش های خوبی که در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان داشتند، از صعود به دور حذفی بازماندند. آنها برای اینکه دوباره به چنین سرنوشتی دچار نشوند، هر سه امتیازی بازی با آخال را نشانه گرفتند تا در پایان دور رفت با 5 امتیاز، خود را به عنوانی یکی از مدعیان صعود از گروه مطرح کنند. باتوجه به اینکه در بازی بعدی الغرافه و شباب الاهلی به مصاف هم می روند، احتمال ورود به دور برگشت به عنوان صدرنشین هم برای نماینده ایران وجود دارد. برای چنین اتفاقی نیاز است تا فولاد از سد آخال بگذرد و الغرافه مغلوب الاهلی شده یا با این تیم مساوی (در این صورت نیاز به تفاضل گل بالاتر خواهد بود) کند.

9719