استعدادیاب‌های منچستريونايتد ستاره مد نظر رانگنیک را نمی‌شناختند!

استعدادیاب‌های منچستريونايتد ستاره مد نظر رانگنیک را نمی‌شناختند!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از موارد که در بخش استعدادیابی باشگاه‌ها مطرح است، آشنایی و دانش نسبت به بازیکن‌های با استعداد بالقوه است که این موضوع در باشگاه‌هایی مانند منچستر يونايتد می تواند با چالش هایی نیز همراه باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و هم‌چنین مارک اودگن، خبرنگار سرشناس رسانه ESPN، بخش قابل توجهی از عملکرد باشگاه ها به زیر نظر داشتن بازیکن های جوان و آینده دار وابسته است تا با انتقال استعداد مورد نظر، شرایطی به سود تیم رقم بخورد. موردی که گویی در باشگاه منچستر یونایتد درست انجام نگرفته است.

مارک اودگن خبرنگار ESPN موضوع عجیبی را بازگو می کند. او می گوید که هنگامی که رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت تیم سرخ‌پوش انگلیسی منصوب می شود، از استعدادیاب های تیم در مورد کریستوفر انکونکو می پرسد و خواهان اطلاعات جمع آوری شده آن ها در ارتباط با این بازیکن می‌ شود؛ ولی پاسخی که به او داده می شود، برای رانگنیک بسیار عجیب است: "او در لیست ما نیست!"

موضوعی که برای سرمربی آلمانی به شدت حیرت آور است؛ چرا که از دید او کریستوفر انکونکو یکی از بهترین بازیکن های جوان آلمان است و به زودی به تیم ملی فرانسه راه پیدا خواهد کرد. بازیکنی که همه باید درباره او بدانند.

اگر گزارش درست باشد، غافل‌گیری رالف رانگنیک قابل درک است؛ چرا که کریستوفر انکونکو بهترین فصل دوره حرفه ای خود را سپری می کند و ملی پوش جدید فرانسوی در تمامی رقابت ها موفق شده که هفده گل به ثمر رسانده و آمار فوق العاده ای در کارنامه دوران بازی حرفه ای خود به ثبت برساند.

 9404