چرا بارسلونا و یوونتوس از خرید ستاره چلسی صرف‌نظر کردند؟

چرا بارسلونا و یوونتوس از خرید ستاره چلسی صرف‌نظر کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - درخواست هنگفت آنتونیو رودیگر ستاره چلسی باعث شده تا بارسلونا و یوونتوس از خرید او عقب نشینی کنند. 

به گزارش فوتبالی، رودیگر آینده بسیار مبهمی دارد. قرارداد او با آبی‌های لندن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و هنوز آن‌ها بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. این کندی در مذاکرات باعث شده تا تیم‌های بزرگ اروپایی مثل یوونتوس و کاتالان‌ها به دنبال جذب این مدافع ملی پوش آلمانی باشند. 

رودیگر در حال حاضر 3 پیشنهاد روی میز مذاکره‌ دارد. اولی، باشگاه فعلی‌اش چلسی است. آن‌ها تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن نظر رودریگر به تمدید کردن قراردادش انجام می‌دهند و توماس توخل نیز بارها در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود اذعان کرده که دوست دارد او برای فصل آینده نیز در استمفورد بریج داشته باشد. 

بارسلونا دومین تیم در این داستان است. باشگاه کاتالانی از چندین هفته قبل اولین تماس‌های خود را با ایجنت رودیگر برقرار کرده‌اند و جواب مدیربرنامه‌های او نیز بسیار واضح بود و این مدافع تنومند دستمزد 7 میلیون یورویی در سال طلب کرده و این موضوع ممکن است باعث شود تا دیگر لاپورتا برای جذب او اقدام نکند. 

سومین تیم، یوونتوس است. به نقل از دیلی میلی سران بیانکونری همان جوابی را که ایجنت رودیگر به بارسلونا داده بود، دریافت کرده‌اند و البته این میزان حقوق برای باشگاه یوونتوس کمی سنگین است. 

4416