واکنش جالب «ددپول» به شایعه خرید منچستریونایتد

واکنش جالب «ددپول» به شایعه خرید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز بازیگر سرشناس هالیوود که یکی از معروف ترین نقش هایش بازی در نقش شخصیت ابرقهرمانی "ددپول" است، شایعات در مورد خرید سهام باشگاه منچستریونایتد را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، رینولد 45 ساله یکی از سهامداران باشگاه رکسهام در لیگ دسته پنجم انگلیس است که البته راب مکلهنی دیگر ستاره هالیوودی نیز با او در این کار شریک است. زمانی که رکسهام توانست به روند 21 بازی شکست ناپذیری استوک پورت خاتمه بدهد، گروهی از هواداران رکسهام شعار ویژه ای را مخصوص رینولدز ساختند.

علاقه رینولدز به فوتبال باعث شد تا یک هوادار از "ددپول" در توییتر نظرش را در مورد خرید سهام منچستریونایتد جویا شود. این هوادار خطاب به رینولدز نوشته بود:" لطفا منچستریونایتد را بخر." بازیگر سرشناس هالیوود نیز در جواب بامزه ای گفت:"فعلا با یک نفر آشنا شده ام!" که اشاره وی به خرید سهام تیم محبوبش رکسهام است که امید زیادی به صعود به لیگ دسته چهار برای فصل آینده دارند.

یکی از اقدامات جالب رینولدز و مکلهنی این بود که برای بازی فینال "FA Trophy" تصمیم گرفتند که گرت دیویس اسطوره وستهام را از خانه سالمندان به تماشای بازی بکشانند. دیویس 72 ساله دچار بیماری فراموشی شده است اما هواداران رکسهام او را فراموش نکرده اند.

4125